maandag 2 maart 2015

workshop afgelopen zaterdag

Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag was de workshop. werken met Derwent softcolor kleurpotloden.
Ik had twee kaarten voorbereid met thema bloemen. Die dienen eigenlijk als leidraad.
Want  je bent geheel vrij om zelf je eigen draai aan te geven of andere stempels te gebruiken.



Cornelieke, Andrea, Nelleke


een grote tafel....en toch nog weinig ruimte...(;


Gerjanne, Anja, Monique


Marja


Zoals jullie hieronder zien,  heeft iedereen haar eigen draai aangegeven. Dat is toch zo goed! Echt leuk gedaan, Dames!
Ook werden de tekst-stempels van Miranda van OmaDee graag gebruikt.


Techniek van kleuren was snel onder de knie bij de dames.
Voor sommigen thuis nu aan de slag....(: het blijft oefenen.....het "eigen" maken van het inkleuren. 

Het was een geweldige dag, Zo gezellig en elkaar ontmoeten en met elkaar met deze hobby bezig zijn.

Misschien tot de volgende keer! Ik vond het hartstikke leuk om te doen. Ik heb genoten van jullie en jullie werk.

Fijne week toegewenst iedereen.

Groetjes Dora

14 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er weer gezellig uit Dora! En de resultaten zijn prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar zit zeker creativiteit in! Via what's app hadden wij al contact met elkaar toen ik Bij Oma Dee de workshop foto scrappen volgde (-: Leuk om nu alle mooie kaarten bij elkaar te zien! De deelnemers zijn geconcentreerd aan het werk en de gezelligheid straal ervan af.
    Leuk dat het een geslaagde dag was!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er weer super gezellig uit. Orginele resultaten. Jullie hebben hard gewerkt! Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Dora,
    dat ziet er allemaal zo leuk uit! Heel gezellig, zoveel creatieve dames bij elkaar... en wat een mooie kaarten zij er gemaakt!

    Lieve groeten, Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou Dora, goed weergegeven. Het was ook leuk zaterdag, ik kijk er met plezier op terug. Wat mooi om het enthousiasme over onze hobby te delen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou dat ziet er zeker gezellig uit, daar is hard gewerkt met prachtige resultaten....Jammer dat het voor mij te ver is....
    maar ik geniet er nu ook van....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Dora,
    wat ziet dat er leuk en gezellig uit zeg!!!!
    leuk dat je mensen iets mee kan geven!
    Mooie creaties zijn er gemaakt!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Glorious work Dora, such gorgeous Spring blossoms and colours.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Dora,
    dat ziet er heel gezellig uit, de dames hebben mooie kaarten gemaakt..en elke keer denk ik..volgende keer geef ik me ook op..heb alleen niet zoveel met inkleuren,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Dora,
    Ik vond het een super dag, afgelopen zaterdag! Heerlijk om met een stel andere meiden zó fijn met je hobby bezig te kunnen zijn. En dan ook nog zulke prachtige resultaten!
    Monique en ik komen zéker vaker langs. Voor zo'n gezellige dag én een leuke workshop hebben we de rit van anderhalf uur wel over ;-)

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo te zien was het hard werken....maar wat ziet het er gezellig uit....en de resultaten zijn super!

    GroetjesDiny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er weer erg gezellig uit. Mooie kaarten hebben de deelneemsters gemaakt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het was ook gezellig en leerzaam. Jouw voorbeeldkaart was prachtige en ook je uitleg was perfect! Echt voor herhaling vatbaar!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb genoten! Net wat GerJanne zegt, je uitleg en je voorbeeldkaart waren super. Ben al weer aan het kleuren geweest. Lig inmiddels al vanaf zondagmiddag lekker ziek te zijn. Maar ben bij jou geweest en dat was mijn doel vorige week. Ik kom gauw terug met Anja en wie weet kom je een keer bij mij met inkt kliederen.

    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen