zondag 1 maart 2015

Nieuwe challenge bij Lacy Sunshine/ New challenge by Lacy Sunshine

Hallo Allemaal,

Bij de challenge van Lacy Sunshine Begint vandaag een nieuwe challenge.
Thema: Passion for fassion, Dit betekent mooie jurken/ kleding/winkelen.....

Ik heb gewerkt met: LizabethRockabilly. Prachtige digi om in te kleuren.
Je kan haar haar in de winkel vinden van Heather.
Kom maar eens kijken, er zijn volop nieuwe digi's bijgekomen.
Als je van rubberen stempels houdt, dan kan je ook hier bij http://www.sweetpeastamps.com/ terecht. Daar vindt je ook afbeeldingen dan Heather die in stempels verkrijgbaar zijn.
succes!


Mijn inspiratie kaart als DT- member, is wat summier in details. Ik kon bij dit kaartje niets vinden om te versieren. dus is het bij twee kleine strikjes gebleven.


Een fijne zondag toegewenst.
Tot morgen! 

groetjes Dora



12 opmerkingen:

  1. Hoi Dora, meer is het kaartje ook niet nodig hoor. Ik vind hem prachtig. Ik ga straks weer lekker aan de gang met mijn Derwent potloden. Bedankt voor je nuttige tips. Ik vond het supergezellig en leerzaam.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Dora,

    Deze kaart is ook echt weer prachtig geworden! Super vrolijk kaartje...en zoals gewoonlijk bij jou..helemaal top ingekleurd!!! Ziet er echt schitterend uit!

    Groetjes suus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart! Ik vind het juist erg leuk met alleen die 2 schattige strikjes!! Meer zou denk ik alleen maar afdoen aan de mooie kaart! Ik heb al een paar keer gelezen dat het gisteren weer een geslaagde dag was. Voor jou ook? groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart in heerlijke voorjaars kleuren
    mooi dp papier.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartje is weer heel mooi Dora...wat heb je die leuke digi weer prachtig ingekleurd....echt vakwerk zo te zien.....en volgens mij heb je gisteren een hele leuke workshop gehad met hele enthousiaste dames....
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Dora,very nice this card,the stamp is sweet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Dora,
    wat was het leuk en gezellig gisteren. Ik heb echt genoten.
    Je kaartje is weer heel mooi. Je bent toch echt een kei in kleuren! Deze is ook weer heel mooi ingekleurd.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toch mis ik niets aan deze kaart Dora. Zó mooi ingekleurd bijpassend aan het dp. Op deze manier krijgt het mooie plaatje alle aandacht die ze verdient. Helemaal top...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Steeds meer roze hier (-; hahaha
    Wel heel mooi, zeker met lime groen! Super gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is a very pretty card. After all the snow here at home it is wonderful to see something to remind me that Spring is coming.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is just beautiful Dora - love how you coloured her, especially her hair!

    Hugs, Vannessa x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart heb je gemaakt! En de digi weer prachtig ingekleurd! Je kaart heeft ook niet meer nodig!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen