zondag 23 februari 2014

craft a scene


Hallo Allemaal,

Een kaart gemaakt in een boerderijthema.
bij het challengeblog'craft a scene' is deze maand ' je favoriete techniek'. 
wel erom denken dat het om een scene maken gaat.

Mijn dochter loopt stage bij een veehouder en die binnenkort gaat trouwen. 
En vroeg of ik daar een kaart voor wilde maken.
tja...dan achter de knutseltafel....en kan ik het ook combineren met dat challenge blog waar ik DT in ben.
Dit is o.a ook eenmaal mijn favoriete techniek om een scene te maken.
de melkbus en de koeien zijn stempels.



Door omstandigheden ben ik ook niet zoveel aan de knutsel. ben erg druk met andere dingen die moeten gebeuren, en mijn arm wil niet wat ik wil...helaas.
Ook het internet doet het niet goed. 
het is zo frustrerend dat het internet laat afweten. soms wil het, maar vaak niet.  ik ben er zoveel tijd mee kwijt en die tijd heb ik momenteel niet meer.
dus neem ik even een besluit om een pauze in te lassen totdat we alles hebben geregeld in dit huishouden.
Er komt nog een verslag over de workshop die gisteren is geweest....was heel geslaagd, vond ik.
maar dat lezen jullie  een andere keer.

fijne zondag!
groetjes Dora


hart
alles mag
geen tekst
alles mag





37 opmerkingen:

  1. Je kaart is echt schitterend, heel erg mooi gemaakt.
    Sterkte en suc6 met alles, heel herkenbaar allemaal,
    ik heb ook even een stapje terug gedaan.
    Maar goed dat je aan jezelf denkt en neem de tijd die
    nodig is !!

    Een fijne zondag nog met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You have created a lovely Country meadow scene Dora and I really like your choice of colours which give a lovely fresh Spring feel to the card. And the subtle gold highlighting really draws the eye to the scene.

    Thanks so much for joining in my blog celebration and good luck when it comes to the prize draws.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Dora, doe het rustig aan en we zien je wel weer verschijnen op het blog...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een prachtige kaart Dora. En voor jezelf, neem de tijd die je nodig hebt. Het knutselen moet wel leuk blijven en daarbij het bloggen.
    Maar...ik zal je wel missen.
    Groetjes en sterkte met het "alles regelen"
    We zien je vanzelf wel weer terug komen.
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo Dora
    een heel leuke kaart.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend kaartje Dora - je hebt er weer een prachtige scene van gemaakt - een echte beauty is het geworden.
    Sterkte en succes met alles - neem rustig je tijd ;).
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Soms is de keuze lastig te maken Dora maar goed dat je nu toch de tijd neemt om eerst even alles weer voor jezelf goed te krijgen! Wij lopen niet weg, dus neem de tijd, we zien je wel weer verschijnen! Je kaartje is prachtig!!

    Pas goed op jezelf en sterkte met alles!
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat een leuke kaart! De kleuren zijn zo fris en helder. Dat accentje goud om het hart en in de melkbussen en het zilverkleurige papier maken het ook nog eens chique.

    Fijn om te horen dat je tweede workshop geslaagd is! Ben natuurlijk benieuwd naar wat jullie hebben gemaakt.

    Internetproblemen zijn zeker frustrerend en de pijnklachten nog meer. Veel sterkte! Ik hoop je deze week nog te zien.

    Groetjes en geniet van de vakantiedagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Dora......heel geschikt!
    Ik miste je al....maar hopelijk kom je over en tijdje weer terug! Groetjes en alle goeds,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I just love this Dora - so very beautiful xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi je kaartje Dora...opdracht geslaagd volgens mij...Prachtig landelijk tafereeltje....
    Jammer dat het wat moeizaam loopt ...Ik hoop dat het spoedig allemaal verholpen gaat worden....
    Ik wens je het allerbeste en hopelijk tot spoedig...

    groetjes en nog een fijne zondag...
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi weer Dora!! Een prachtig tafereel en zulke mooie heldere kleuren! Ik heb gisteren erg genoten! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Dora,
    Wat heb je een prachtige kaart gemaakt, geweldig zoals ij dat kunt..jammer dat even alles niet naar wens verloopt, neem de tijd en we zien je wel weer terug, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Dora,
    Wat een prachtige kaart, zo mooi gekleurd...
    Hopelijk komt alles weer snel op zijn pootjes terecht...
    soms moet men de dingen tijd gunnen en gaat het nadien weer vanzelf... Neem je tijd en tot binnenkort.

    Lieve groeten, Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kaartje ziet er super uit! Zo te lezen zit het je niet mee, ik hoop dat het snel allemaal verholpen wordt.
    groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hee hoi Dora,
    wat een beauty is deze kaart zeg. Echt prachtig gedaan, dat hart dat zo mooi ongelijk aan de binnenkant is en met die glitter erlangs.
    EN je scene is ook weer helemaal geweldig.
    Ik las bij Marja en Joanne al dat het weer een geslaagde dag was bij jou. Gisteren op de beurs heb ik weer een paar mensen warm gemaakt voor je workshops, dus wie weet!
    En als ik de volgende keer kan kom ik ook weer.
    Wat vervelend dat je arm niet wil....balen voor je hoor!Jammer dat het internet zo tegenwerkt. Verstandig dat je even een pauze inlast. Het frustreert anders alleen maar!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart heb je gemaakt en ook zo persoonlijk. Ik vind hem heel gaaf. Heel veel sterkte met je arm.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterende kaart Dora, ik vind hem weer super. Zo frustrerend als het internet het niet goed doet, ik hoop dat het snel opgelost wordt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Dora
    Je bent niet de enigste hoor meisje, ik word ook gek van het internet, hopelijk komt mijn berichtje door.
    je kaart is weer zo mooi, prachtig getekend en gecombineerd met de koeien en malkbussen.
    ik vind het naar voor je dat je weer last van je arm hebt, doe maar rustig aan hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Vervelend dat alles niet gaat zoals je zou willen. Sterkte er mee. Je kaart is trouwens wel een plaatjes, schitterend gemaakt en gecombineerd. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is weer een hele mooie kaart geworden. Mooie scene! Naar dat je arm weer opspeelt. Hopelijk zijn de internet problemen weer gauw opgelost. Is soms erg frustrerend. Ik las op het blog van Marja dat je workshop weer heel geslaagd en gezellig was.Sterkte met alles en hopelijk tot gauw.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dank je wel voor je wederom prachtige bijdrage aan de Stampinback challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige Dora, heel mooi gecombineerd.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooi gemaakt Dora , hoop toch dat het allemaal weer snel beter wordt

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Dora, wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Een heus schilderijtje. De mensen waar GerJanne het over had, zijn mijn vriendinnen en ik in ieder geval. Zij en Nelleke waren zo enthousiast, dat wij er serieus over nadenken om bij jou een workshop te komen volgen. Lekker er tussen uit en dan ook nog iets leuks doen. Wat vervelend, al die problemen. Ik hoop voor je dat alles zich snel weer oplost en anders neem je tijd. Heel belangrijk hoor. Eigen gaat eerst en dat internet gedoe is supervervelend....neemt veel te veel tijd in beslag.
    Ik vind het super dat je meedoet bij Knutsels en Kadootjes. Op naar de 100. Een hele klus om een nummer 1 uit te kiezen maar dat is van latere zorg.
    Beterschap en sterkte met alles....
    Lieve groetjes, Monique
    www.crealoetje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wow Dora, dit kaartje toont hoe jij je leven op de boerderij lief hebt, een echte ode aan je leven , super mooi !!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie heb je weer gemaakt Dora.
    Leuke stempels, helemaal super.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, altijd weer verrassend wat jij bij de stempels tekent, dat maakt ze zo persoonlijk.
    Sterkte met alles
    Bedankt voor het meedoen bij KIC

    Gr. Anita
    Designteam

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Dora, bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog. Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Beautiful card, Dora, love how you have made the scene inside the heart shape. Love the farm scene also.

    Hugs
    Sue

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooie frisse kaart , knap gedaan.
    bedankt voor je bijdrage bij knutsels en kadootjes.

    Groetjes Antoinette
    http://antoinette-kleurenfestijn.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dora, love how you put the scene into a heart. Nice tranquil farm scene. I hope things settle for you soon and I am sorry that you are troubled with your arm. Take care of yourself.

    Hugs
    Sue

    BeantwoordenVerwijderen