dinsdag 11 februari 2014

art journey

Hallo Allemaal,

Wat ik hier nu laat zien is mijn eerste werkje. Art-journey.
Ik weet totaal niet wat het precies inhoudt. of het Mix Media.... maar ik had zelf nog een boekje van A5 formaat.
Even wat uitproberen, want ik zag bij een aantal bloggers zoiets creatiefs.
Bij art-journal-journey.blogspot is een opdracht 'sterrenbeeld'.
Gelijk moest ik denken aan de 'boogschutter'. Fantasiewezens vind ik zo leuk!!



Dit alles is zelf getekend,(is niet perfect) behalve de 'halve maantjes' dat is een stempeltje.
Gewerkt met inkt, kleurpotloden en stecils.
 Iets anders, maar wel  het tekenen en werken met verschillende kleurmaterialen blijft zo leuk om te doen. 
Ik ben nog wel voorzichtig bezig, denk ik,  bang om het te verknallen.


groetjes Dora

zodic signs
spellbinderscandy
mijn favoriete ding om te doen is toch het tekenen en het kleuren, en ik vind fantasie wezens erg leuk! 



P.S Wie graag de workshop 'Kaarten maken, inkleuren met Derwent kleurpotloden"wil volgen, heeft tot aanstaande vrijdag nog de tijd om op te geven.
klik op de link voor meer informatie.

33 opmerkingen:

  1. just amazing Dora! Welcome to Art Journal Journey!
    wonderful entrie for the Zodic Sign theme!
    Thank you for sharing with us!
    xxx
    Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Dora,
    Dit is heel mooi gemaakt hoor!
    Mooie kleuren, mooi getekend...
    Ik heb ook al een paar pogingen ondernomen, je kan ze zien op mijn mandalablog. Bij mij is het nog wat voorzichtiger dan bij jou :-) alle begin is moeilijk zeker...
    Ik vind het leuk en heb er plezier in, dat is het belangrijkste. Ik hoop nog Journal pages van jou te zien, want deze is al heel mooi.

    Lieve groeten, Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig getekend Dora, mooie kleuren gebruikt. Een schitterende boogschutter / Centaurier. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo Dora
    Gaaf hoor, je moet het maar kunnen.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Dora...wat kunstig gedaan....TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind je eerste Art Journal heel mooi geworden Dora!!
    gave achtergrond en prachtig getekend hoor! enne, gewoon proberen je kunt hiermee niet veel fout doen:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Dora,
    wat een prachtige Art journey (ik weet eigenlijk ook niet wat het is....maar wat jij gemaakt hebt ziet er erg mooi uit. En ik hou natuurlijk van de boogschutter he, ben er zelf 1.
    Heel mooie kleuren ook.De lettertjes links zijn ook mooi zo onder elkaar!
    Hopelijk heb je een gezellig clubje mensen voor de workshop.
    Misschien ben ik de volgende keer weer van de party...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeeeetje wowww ik kijk met veel bewondering naar je
    mooie werk, wat heb je dit geweldig gemaakt zeg, jij kan
    tekenen als een ster, geweldig !
    Ik ben ook gek op fantasie, vooral elfjes, maar ik heb zelf
    bijvoorbeeld een tattoo van een eenhoorn, gewoon
    omdat ik van het mystieke hou...

    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Dora.
    Das ist ja wunderschön geworden. Gratuliere.
    LG Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wonderful drawing and great pages Dora - fabulous xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is a gorgeous journal spread. Beautiful background and coloring.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow,das ist ja eine wunderschöne seite,gefällt mir sehr gut,fabelhaft.

    GLG Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat prachtig weer Dora, hoe doe je het toch!!!paarden tekenen is al niet simpel maar dan paardman , of hoe noemt dat nu ook weer??fantastich!!!Waw!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig zeg! Zo ontzettend knap van je!! Enne...ik heb al heel veel zin in volgende week hoor ;-)! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hello Dora,

    Your are so talented with your wonderful artwork and own drawings, I am always in awe of what you create. And this card is another wonderful example of your creativity.

    Thanks so much for joining in my blog celebrations and good luck when it comes to the draws.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooie kaart heb je weer gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow what a wonderful page for your journal Dora, I love the Art work, and the great scene you've made for it too.

    Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een schitterende creatie Dora. Een mooie achtergrond en een prachtig getekend figuur. De letters staan er ook erg leuk bij. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat kan jij ontzettend goed tekenen Dora en wat is dit prachtig gedaan. Ik zou het ook wel willen doen maar zou niet weten hoe ik moet beginnen.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende creatie Dora - schitterend getekend en een supermooie scene van gemaakt - ik vind het weer een echte WAUWcreatie.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je dit geweldig gemaakt zeg, Jij kan prachtig tekenen!
    groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi getekent niet te streng zijn voor jezelf. gr. Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Dora,
    Je hebt het prachtig getekend, mooie kleuren, leuke tekst. wat AJ is, ik heb geen flauw idee, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat mooi Dora.....prachtig getekend weer en de kleuren zijn ook heel erg mooi.
    Lijkt me niet zo gemakkelijk.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Knap hoor! Je bent wel van heel veel markten thuis :D Succes met je workshops!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je hebt weer een knap stukje werk geleverd, mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterende kaart. Mooie kleuren. Prachtig getekend.
    Je kaart is een plaatje om te zien.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauwww..wat een prachtige pagina, mooi getekend en prachtig qua kleur en euhhh...aangenaam ik ben ook een boogschutter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een enorm mooie tekening! En als moeder van een boogschutter en zelf als steenbok wat overlappende eigenschappen hebbend, begrijp ik helemaal wat je bedoeld! Groetjes, Gerrina Oh ja, ik kwam hier via Brenda´s Floral Fantasies...wat een omweg...

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wonderful page! Great colours and details!

    BeantwoordenVerwijderen