dinsdag 31 januari 2012

twisted easel card black beauty

deze kaart is voor mijn vriendin, we kennen elkaar van de lagere school, zij verdient wel een kaartje. na zo'n verdrietige periode.
en omdat ik niet zo dicht bij haar woon is een kaartje sturen wel iets om te laten weten dat je aan haar denkt.
en........mijn vorige kaart is nooit bij haar aangekomen, dus dan maar een nieuwe kaart maken.
een speciale kaart.

deze kaart laat ik ook mee doen aan een challenge waar de thema moet zijn: films/serie.
en er kwam een aantal ideeën in mij op. 
de leeuw van Narnia, Herbie( daar heb ik nog een 3D plaatje van en toen.....Natuurlijk mijn favoriete dier...hihi..het paard. jullie kennen vast de film de Black Beauty. niet de serie maar de film van in de jaren 70/80??, dat een jongen Alex door een schipbreuk op een onbewoonde eiland terecht komt samen met de "wilde"paard. die jongen bouwt een band op met dat paard. waarschijnlijk voor een paardenliefhebber, zoals ik, een geweldig film.

deze plaatje is zelf getekend en een aantal volgers zullen dit paard vast wel herkennen.



kaart in zijn totaliteit.


dit ontwerp is niet van mijzelf, ik zag dat Marianne R dit twisted easelcard noemde, en ook vond ik het een zo bijzondere ontwerp, dat ik dit wilde uit proberen.


ik hoop dat jullie deze kaart leuk vinden.
en dank jullie wel voor de gezellige reacties op mijn vorige blog,
mijn moeder vond het een prachtige kaart. !!!
groetjes Dora

at the movie + DT call
Maak een kaart voor iemand om wie je geeft

25 opmerkingen:

  1. Ik vind het heel prachtig en mijn complimenten wat het tekenen aan gaat. Ik zou dat niet kunnen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor!!! Jij kan echt supergoed tekenen!!!
    Nog bedankt voor je leuke reacties op m'n blog.
    Erg lief van je!!

    groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Dora,
    en ik vind het geweldig zoals jij tekent.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is mooi geworden Dora. Echt super. Knap hoor.
    En je vroeg me of ik voor mijn kaart hgewone nagellak gebruikte. Nu dat is inderdaad het geval. In een schaal een laag water en daar laat je de nagellak inlopen. Dan trek je met een sateprikker of zo lijnen er in en legt er een papier op. Bij de punt pakken en voorzichtig uit het water halen. Succes er mee.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha Dora,

    wat een mooie kaart. En zeker herken ik het paard. Je had hem een tijdje in een kader op je blog staan. En Black Beauty ken ik, natuurlijk.
    Het model is erg leuk en volgens mij is hij super gelukt.
    Ik blijf het knap vinden dat je zo goed kan tekenen. Een talent dat ik totaal mis....op de PABO moest ik opdrachten doen en de tekendocent daar zei dat ik te netjes teken. Wat doe je daar nou aan???
    Ik hou het maar bij kleuren.

    groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Dora,
    Wat een geweldig mooie kaart heb je weer gemaakt. Ik vind dit model kaart ook heel mooi, en je paard herkende ik natuurlijk ook. Ook deze is weer super mooi geworden. Veel succes met de wedstrijd.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, prachtig gedaan! Ik heb het boek in de kast staan. Dus inderdaad herkenbaar.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Dora,
    Hij is ontzettend mooi geworden...super dat paard ook!
    Ik hoop dan dat deze wel aankomt, want het is flink balen als je inzet op een kaart in het niets verdwijnt door tnt...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een beauty van een kaart heb je gemaakt. En dat paard is zo mooi, zeker als je weet dat je dit zelf getekend hebt. Leuk dat je dit model hebt gebruikt. Zo zie je maar dat we elkaar weer kunnen inspireren. Heel mooi papier erbij gekozen en een schitterende bloem met vlinder.
    Ik hoop dat deze wel op zijn bestemming komt.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Dora,

    Je hebt Black Beauty mooi getekend en de kaart die je ermee gemaakt hebt is ook een beauty. heel geslaagd!

    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Dora
    wat een mooie kaart. Heel mooi gemaakt. Bijzonder afbeelding van dat paard.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtige kaart. Het paard is geweldig mooi getekend. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeetje wat knap...dat paardje helemaal zelf getekend? Das echt super mooi!!!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig paard...deze kaart zou ook heel goed in de smaak vallen bij mijn tantezeggertjes :)

    Fijn dat je mee doet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauwwieeeeeeee!!
    Knap dat je het paard zelf hebt getekend.
    heel mooi. en wat een werk.
    Succes met de challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zelf getekend??? Ik geloog mn ogen niet, wat goed gedaan zeg!! Ongelofelijk! Wat een talent... Leuke modelletje ook, heb ik nog nooit geprobeerd maar dat gaat vast niet lang meer duren hihi. Heel erg mooi versierd ook, pept al het zwarte in de kaart erg leuk op! Ook nog bedankt voor je ontzettend leuke berichtje op mijn geboortekaartje, heel lief!

    Groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtige kaart.
    Super, zeg dat je dat paard zelf getekend hebt!!!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Dora,
    ik heb me ff opnieuw aangemeld en nu sta je in mijn bloglijst:0)
    Wat een super mooie easelkaart is dit!!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw! Wat mooi zeg! En dan ook nog zelf getekend... knap hoor! :) Daar zal de ontvanger zekers te weten blij mee zijn :D

    Groetjes, Marie-Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Dora,
    Wat een geweldige kaart heb je weer gemaakt. Je tekening maakt de kaart wel weer erg bijzonder.
    Ik blijf het zo knap vinden.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dora your card is absolutly fab! I love all that little details and the beautifull horse! Thank you for joining us at Fairy Tale Challenge! xx Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind deze kaart zo mooi ingekleurd. Echt heel mooi gedaan. En zelf getekent. Jeetje echt geweldig. Groetjes janny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dit is een prachtig geheel geworden. Zo super knap, jouw tekenkunsten zou ik wel willen overnemen (-;
    Hopelijk win je!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw Dora!!! Wat heb je dit paard geweldig getekend en een super mooie kaart ermee gemaakt! Heel leuk model en super details! Ik vind het een een kunstwerk!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtig kaartje!!!! Schitterend zo dat paard! Bedankt voor het meedoen bij EKEF!!

    groetjes arjette.

    BeantwoordenVerwijderen